Saturday, January 2, 2021

Mula Terjebak Business JTT




Assalamualaikum and Hi korang!

Ni testimoni pertama untuk entry pasal JTT yang ke2  =)

Customer ni, dah kira customer tetap dah. Asalnya dia ambil JTT sebab nak kawin bulan 3 tahun ni. Aku ajak dia amik JTT ni sebab aku yakin sangat dengan semua khasiat JTT. Since aku ambil dari tahun 2016, tu sebab berani nak ajak kawan-kawan cuba jamu ni. Tapi tengah tahun 2018 aku stop sat .. so masa stop tu ok ja.. tapi masuk hujung 2019 mula perasan, kulit kering balik, pastu rasa muka ni start kusam.. rasa semua tak kena lah! So decide pertengahan tahun 2020 consume balik JTT. Tapi masa tu belum register member, hujung September, ada kawan ajak join membership sebab obviously, harga lagi murah kalau jadi member. 

So ok lah, JOIN! Tapi tu lah, tak sangka pulak, bila kawan sekeliling sama-sama order dari aku (nak dapat harga murah asalnya) baru aku perasan ada pay slip! Jeng.. Jeng.. Jeng! Dari situ lah aku rasa, why not aku mula berniaga dengan JTT. Lagipun, aku makan JTT, aku tau khasiat dan kesan dia sangat lah best, jadi aku nak share benefit jamu .. dalam masa yang sama boleh jugak tolong kawan-kawan seangkatan dengan aku yang nak cari duit poket lebih! ;p

Kalau takmau duit poket lebih pon sebab dah kaya dah, still boleh join aku makan jamu ni untuk kulit cantik, luar dan dalam. Lagipun, produk dia bukan jamu saja. 1st entry aku dah cerita sikit. Tapi time tu mood nak bercerita panjang tak mai, jadi aku tempek gambaq, beletiaq sikit-sikit.. haha! 

Tiba-tiba rasa macam .. ok lah, cukup dulu entry kali ni. Next entry aku nak share BIG WHY, kenapa aku join business JTT ni.

Terima kasih semua, sudi baca blog aku =) 
♥ 



4 comments:

  1. Jamu ni boleh dimakan oleh orang belum kahwin ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh! Seawal lepas period pertama, anak kawan umur 13thn ada ambil JTT. Hilang bau badan, jerawat makin kurang. Boleh whatsapp mona, 0147571830. TQ :)

      Delete