Sunday, January 3, 2021

3 Produk terbaik JTT


Produk JTT yang pertama - Of Course The Jamu itself =) 

Insyaallah boleh merawat dari dalaman, kesannya kita boleh rasa dalam seminggu. Mostly yang consume JTT akan bagi feedback seawal 6-9 hari. 
Antara kesan yang paling ketara, kulit semakin sihat dan cantik, period teratur, melawaskan dan ada yang berjaya conceive dengan JTT. Apa-apa pun kena percaya semua dengan izin Allah, tapi insyaallah, asbab JTT kesan yang baik tu insyaallah kita akan dapat =) 






Produk JTT yang kedua - Sabun Ginseng 

Sabun ni sangat best. Insyaallah kalau ada yang alergy, atau eczema, boleh kurang gatal atau luka. So far sabun ni sangat laris! Sekejap ja nanti tengok kat sistem dah sold Out! Macam aku, sabun ni aku pakai kat muka, kulit lembut, makan JTT, cuci muka dgn Sabun ginseng ni.. memang terbaik la kesan dia. Tak percayaJom la try! Sabun GInseng ni tak mahal, seketul, besar tapak tangan lebih kurang, RM58 ja! Tahan 2-3 bulan. Korang boleh potong kecik-kecik untuk jimat =) 








Produk JTT yang kedua - Set Syampu dan Conditioner RATU

Aku pakai set RATU. Dah masuk set yang kedua. Alhamdulillah, masalah rambut gugur, kusut dan kelemumur 80% solved! Insyaallah tak tukar syampu lain dah! RM138 satu set, aku rasa tak mahal sebab dia boleh tahan 2 bulan. Kalau korang kata mahal, pada aku, baloi dengan hasil.. selama ni aku asyik bertukar syampu. Lambat jumpa RATU ni, mujoq tak botak kepala aku ni wei! So, korang.. aku dah bagitau siap-siap ni, syampu terbaik untuk yang ada masalah macam aku .. insyaallah selesai! 


Korang kalau nak order, boleh direct purchase dari LINK ni, atau boleh jugak WHATSAPP aku k ;) 




Terima kasih semua sebab sudi baca blog aku =) 

♥ 
  

2 comments:

  1. Hi nayfatimahrasyid!
    Jom try jamu tun teja, sambil tu boleh tambah pendatapan dengan join JTT =)

    ReplyDelete